godnatt då

TJO.

Snart är det dags för sängen att få sig en omgång. En omgång sömn.

Igår hängde jag hemma hos Natalia med Sannabanana. Vi mös, käka en dyr pizza på otrevligt pizzaplace, sen somnade jag och Natalia. Ungefär så. Idag kom Sannabanana förbi för att hämta upp sin bil, sen åkte vi till Valebo. Där spenderades pengar trots pengarförbud på slösning. Ajaj.

Imorgon ska det bli regn. YES. Det får gärna regna medan jag står i nomhus hela dagen lång. Men på Onsdag kan det få bli fint om det vill.

Den här veckan har jag jäkligt mycket skolgrejer att göra eftersom allt ska vara klart på måndag den 11e. Snart är det verkligen sommarlov. IIIIH.

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0