Hej, Toan.. Heej, Frida!

Idag satt jag och Anna och pratade killar, allt var alltså i sin ordning.. Vi sitter och försöker komma på vad en kille heter som vi just sett (Anna visste vem det var, inte jag) Jag sitter och slänger ut mig hundra killnamn; ANDREAS, FREDRIK, JONAS?.. Tänker sedan på TOMAS och tänker samtidigt vräka ur mig JOHAN, det blir alltså en blandning till; TOAN?
Hahahaha. Toan. Det kan man ju liksom inte heta. Ni vet, en toa, som man går på när man behöver. ojojoj. Jag är då allt för knäpp ibland. Rolig är jag. Vilken tur att Anna har en så rolig vän som mig som gör att hon kan skratta. Eller förresten, vilken tur för alla som är vän med mig, så dom får skratta lite ibland. Jag är glad för alla mina vänners skull att dom får ha mig. Grattis till er!!

Nej nu ska jag faktiskt sova, på riktigt. Ni kanske märker hatt tröttheten har kommit fram. Toan lixxom. HEEEHEEE.

Sökte just på toan och såg att man visst kunde heta så. Iallafall verkar det som det i asien. Stackarna, hoppas dom inte kommer till sverige och inser att namnet inte är värt ett skit. heeeh.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0