problemos i huvud

Sol. Regn. Sol. Regn. Soool. Regn.
Det är precis som mysteriet på greveholm när dom ska fixa parabolen; Nu är det bra! Nu är det dåligt, NU är det bra, nu är det dåligt, NUUU är det bra, nu är det dåligt.
Ni som fattar, ni fattar. Slår vad om att Erkan är en av de trogna som fattar iallafall.

Om ca 3 timmar kommer Annzor hem från Uppsala. Då ska vi ta en söndagspromenado. Min lille tös och jag! Då hoppas jag att det står sol på hela himlen.

Jag vill till Peace&Love i år igen. Men jag har ett megaproblem. Jag har bara råd med trippen om jag får jobb i sommar. Och får jag jobb i sommar så jobbar jag veckan då det är. Så för er som kan räkna ut något snabbt har ni redan förstått vart jag vill komma. Det finns inte en chans i världen för mig att åka dit. DAMN. Jag som vill stå och njuta Hoffmaestro med Cillzor!!!!

BLÄ. Nu ska jag äta ricecookies och vänta på att klockan ska ticka på. TJING!

Kommentarer
Postat av: erika

jag kan med stolthet säga att jag fattar!

parabålfixarn Leif! (som har glömt skillsen i skåneland)

2009-05-10 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0