TÅRTA!!!

Världens finaste väder ute, jag sitter i en lägenhet och pluggar. Känns inte så roligt att gå ner själv till parken nedanför med den bärbara och plugga. Känns lite för ensamt för min del. Nu är jag ialalfall klar med engelskauppgiften!! Bara matten, svenskan, historian och Annas ämne kvar nu. Om jag hinenr det idag är en annan femma.

Ikväll tänkte jag hinna träffa Evvsen (fiiint smeknamn) en sväng, ta en promme elelr så :) Tänkte också hinna övningsköra med mamma och baka tårta med Erko. Erkot kommer senare till kvällen, då ska vi baka. Sen blir hon kvar hela natten lång så går vi upp tillsammans imorgon för att göra sista prackedagen för denna termin. Lite tråkigt, men vi kommer tillbaka :)

Nej nu ska jag plugga så det bara ryker om det! Sen måste jag städa mitt rum så inte Erkot blir ledsen. PUSSIS


Me and Erkot, Erkot and Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0