att packa

Nu har jag faktiskt börjat småpacka lite. Eller, lite av min packning ligger på min strykbräda i en liten hög. Så packa vill jag väl inte riktigt kalla det. Har ju en del kvar om jag säger så.

6 dagar kvar, nästan 5. Känns bra. Men efter att hå fått frågan "hur känns det", "är du nervös", "har du packat" ca 1000 gånger så har jag börjat insett att jag känner inget speciellt, jag är inte nervös och jag har knappt börjat packa. Så ni alla vet.

Nu ska jag sova. Imorgon är det skola som gäller , 10 - ca 14. Känns skönt. Sista skoldagen.
GODNATT

Min packning för tillfället. Och nej, jag ska inte packa med strykjärnet som står där i mitten. Man måste ju dra en gräns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0