en dag med skyltning



Här sitter jag. Det kan man ju göra.

Idag var vi på Önska och fixa deras skyltfönster inför julskyltningen. Och den vart ju great!! Riktigt nöjd var vi alla när vi gick där ifrån. Och mattan är bra att ha med hennes alla ideér som far runt i huvudet. Vissa megabra, vissa mindre bra. DU ÄR KING MATTAN!

Såg just ett mail om att min new datte är på G, skickad. Så antingen imorgon eller torsdag borde den komma. Och gamla datorn har jag fått såld nu också. Till mamma. Så det var inte så svårt att få iväg den. Ska bara finslipa den lite innan hon får ta över den.

Ikväll vill jag promenera. Med Evve. Men hon svarar inte (som vanligt). Damn.

PÖSSHEJ LEVERPASTEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehe men det blev ju sjukt bra tillslut iaf ;)

2009-11-24 @ 21:38:08
URL: http://math'
Postat av: Evvo

Kan vi inte promenera en annan dag, och jag svarar visst i telefon, ibland ;)

2009-11-24 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0