min väska och jag

TJARÅ.

Idag har jag fått hem min väska. Den är dock inte rosa... den är mer exotisk än så... svart...

Men den är en grym svart väska ändå, för jag har saknat den. Väntat på den. Gjort plats för den här hemma. Nu ska jag äntligen kunna börja ta tag i min packning. HIHIHIHI. Den är älskad.

Appropå packning så ska jag träffa mina svenska thailandsflickor imorgonkväll för lite packningsplaner och idolkik. GREAT.

Ikväll ska jag köra mot Järbo för att hämta en mamma som har varit på tjej(tant)middag. HEH. Får se hur ratten och jag går ihop idag. Och jag ska passa mitt huvud för backspegeln.

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: mathilda

hihi bra där med väskan friday :)

IMORGON BLIR DET SUPERMYYYYS =)

Lycka till ikväll med körningen och backspegeln ;)

pusssssssssssssssssssssssssss

2009-11-19 @ 17:49:55
URL: http://mathildapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0