en snabbis

Goodmorgon!

Trots att jag har varit hemma några dagar nu och har all chans i världen att få sovmorgon så går det inte.. 4,7 och 8.30 är dom tiderna jag har lyckats sova till dom här tre dagarna.

Idag måste jag faktsikt gå ut. En snabbis. Ska iväg till apoteket och köpa strepsil och konsum för att köpa massa apelsiner, och mandariner kanske. Fick ett jättesug efter det. Men eftersom jag är home alone har jag inge val när det gäller mina behov. JAG MÅSTE HA.

Så nu ska jag trippa iväg. På med alla mina vinterkläder jag kan lyckas hitta, endast mina ögon ska synas. Dels för att jag inte ska bli nedkyld, dels för att jag inte vill skrämma världen.

WINTAAAH!




Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNA DIG IDAG BAJSAROV!!!

2009-10-14 @ 20:23:44
Postat av: Anonym

ps. krya på dig!!!! hoppas du är bättre idag

2009-10-14 @ 20:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0