kanelbullens dag

Igår hade jag det jätteroligt. Jag gillar verkligen blandningen som finns bland Åhléns. För det är då en blandning av allt men som klickar så perfa. Vart tillochmed lite religös sång där ett tag. Dock inte på djupet, bara på ytan..

Idag är det kanelbullensdag. Hur firar jag denna dag? Jo med att äta macka till frukost, macka till lunch, och macka till middag. Så festligt eller hur?

Nu sitter jag och väntar på mina varma mackor i ugnen innan ensamma mammorna tar över tvn. Massa ljus har jag runt om mig också. Det är chilledill.

Imorgon ska jag ringa och boka vaccinationstid. Känns som det är dags!

Nu, macka! Och imorgon älskade älskade skola.. WIHO! (jag är faktiskt helt serri)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0