massa kaka

Tove. Vilken jäkla stjärna. Rysningar i hela armarna. Jises. Klart flickan ska vinna. Jaföfan!

Idag har jag fått mina 12 kakpaket. Har sålt ett. Så nu jäklar ska alla köpa av mig. Kom igen och var lite snäll till er, förmodligen, favorit Frida. Sluta snåla och visa cashen för världen (mig)!

Idag fick jag åka med grabbarna grus från skolan till Gävle eftersom jag hade massa kakpaket. Det var väldigt snällt av Kevva.

Nu jäklar ska jag knyta på mig gåskorna och plugga i musiken i öronen. Jennifis skulle tydligen "plugga" = nörda vid datorn och prata med alla hennes låtsaskompisar på msn, heeeeh. Så därför måste jag iaf gå själv. Fine! Ditt dåliga samvete ska trycka när du inser att little Frida är på Gävles mörka gatar alldeles själv....

Och förresten har vi fått en tredje ny mattelärere = inget prov imorgon. YES.

TJARÅ

tror jag ska våldgästa Evve och Oskar och tjata att dom ska köpa cookies av mig..

Jag och ocshan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0