nytt pass

Våra lektioner är bäst. Inte en enda tråkig lektion. + att vi kommer hem i tid vissa dagar tillochmed, vad mer kan vi begära liksom? Och jag har sålt 4 kakburkar. FYRA. Är det inte fantastiskt?

Har precis kommit hem från polisen där jag skaffade mig ett nytt pass. Fick tillochmed knäppa nytt kort! Eftersom hela min släkt + vänner skrattar åt mitt kort tänkte jag att jag skulle allt visa dom att även jag kan se normal ut på ett passfoto. Men ikke... Vad är det dom där fotomaskinerna egentligen gör? Så om en vecka ska jag alltså ringa och snacka svengelska med en thailändsk människa. Spännande.

Nej nu ska jag ner till affärn och handla vaniljfil, min går liksom ut idag. Sen ska jag posta ett brev (ja man kan faktiskt fortfarande göra det, de gula postlådorna har inte gått i konka)

Ikväll blir det träning, step up, och så kommer lilla Erika hem till mig och gör mig sovsällskap :D

en stor puss från Bajsarov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0