jag älskar att vara i skolan

De få skoldagarna som vi går är faktiskt riktigt härliga, tycker jag. Roliga lektioner och roliga människor runt en, är det inte helt o-t-r-o-l-i-g-t ?

Idag hade vi samhällskunskap med baronen. Fick lite ord som skulle letas på som handlade om brott och straff från förr...
Jag själv smart som ett nötskal - Men alltså, jag hittar ingenting om fästingar. Det kommer bara upp en massa  om djuren ju!
Baronen - ..... fästNingar....
Jag - jahaaaahaa heeeeheeeeh..... med ett N alltså..
Beviset på att jag läser som en kråka, eller kanske en fästing..

Nu ska jag bre på en finncrisp, eller kanske ett hundkex som jag lärt mig av erkan? Imorgon har vi praktik och vi laddar för massa bygg. Har hört det ryktas om att erkan ska svälja köttbullar imorgon, själv håller jag mig till firren. Larre. Mums.

nattapatta in school, som förresten startat UF igen med kurvis eftersom hon älskade det... HIEHIE









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0