men nurå torsdag

Idag var dagen vi alla väntat på. Idol, Gävle. Var den så mycket att hänga i vår gran? Nej. Såg bara något känt ansikte, and no more. Och nej Erika, jag deltog inte...

Dock missade jag idol på tvn, för ikväll var jag på mode kick-off på Åhléns. Det var nice. Käka Kycklingklämma och lyssnade om lite olika kollektioner. Sen fick jag klä på Sanna lite kläder, som en liten docka.

Nu ska jag sova. Imorgon är det tvättid kl 07.00, sen pracke 10.00. SEN HEM OCH PACKA LIKSOM!!!!! så jävla taggad. Helt sjukt. Jag och cilla ska ha kalaskul i våran hytt. Eller nej förresten. Vi ska ha kalaskul med de andra gänget som också åker också. Och vi kommer inte spendera vår tid i hytten. Vi ska ha fest ändå tills vi kommer hem på fredagkväll, nästan...

GODNATT DÄRFÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0