städmåndag

Idag har jag fasiken varit till stor nytta i mitt hem. Har sprungit ner till tvättstugan upp, ner, upp ner, upp, ner, upp, ner.... Tvättat ca 10 maskiner. JISES. + att jag städat hall, badrum och lillhall och skrubbat golv till tak. BRA DÄR!
Imorgon ska jag städa kök, vardagsrum, mitt rum och badrum2.

Ja som sagt jag bor jag själv väldigt mycket nuförtiden, och jag får då minsann känna på det livet rejält. Nu är jag redo för eget snart faktiskt!

CALLE CALLE CALLE!! yes. Ingen jäkla pioturoohuroris här inte. Nej Calle vart det. Pratar Idol alltså. Det var nog din röst som avgjorde Erika! Nee självklart inte. Han vann ju överlägset!

Nu fortsätta Idola sen springa ner till tvätten en sista gång....

GONATTSI


jennfisen som inte mår bra denna vecka och inte ska träna med hennes friend :( KRYPÅDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0