deli

Gud vad tiden går. Nu är det en vecka sedan det var maskeradbal med alla Delin i Oslo. Vi var iallafall på en båt där vi åt massa mat coh dansade maassor. Efterlängtat. Både maten och dansen. Heeh. Sen skulle alla gå ut, men eftersom man är nitton i ett tjugoårigtoslo gick det åt pipan, så ingen utgång den torsdagen inte. Men en rolig kväll hade jag iallafall!

Nu ska jag snart gå till jobbet. Jobbar tre dagar nu sen är jag långledig (vad jag vet) till nästa torsdag. Och om 12 dagar är jag hemma i mitt efterlängtade hem, fattar inte att dagarna går så fort. Nu har vi varit i Norge i tre månader, lika länge som jag var i Thailandet förra vintern. SJUKT. Nej nu åker delitröjan på. PÖSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0