mysisar på bild

Jag kom upp i tid imorse, helt ootrooligt bra gjort. Och jag sprang, sprang och sprang idag. Helt otroooligt bra. Vad glad jag blir över mig själv. Mindre glad över mig själv att jag slarvat bort bankdosan. Nu har jag missat betala halebopräkning i tid också... TYPISKT.

Nu ska jag gå och göra slut med min ena bank här borta, för ja jag har två. Och två hemma i Sverige. Fyra stycken? Jag vet inte riktigt varför det ska vara nödvändigt, för så mycket pengar har jag inte att jag måste sprida ut dom. tyvärr. Nej slut med bank sen frukost. Sen ska jag göra slut med en till sak idag, och det ska jag säga är riktigt riktigt jobbigt... LATER.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0