hur kul?


Jag ligger ensam hemma och har gjort det några timmar nu. Inte så fun. Tänkte ha en soldag idag som gick mindre bra. Jag fick tydligen solsting (?!?!?!?!??) efter tre hela månader i bara sol. Läskigt iallafall. Min syn och hörsel försvann och jag vart yr och mådde illa. Tur att Limpan är så påläst som han är och gav mig order. In i duschen. Drick Cola. Ät mat. Av med solglasögonen. Åk hem till lägenheten. YES SIR! Och efter maten var jag bra igen. Men åkte hem ändå.

Men innan jag åkte hem fick jag skjuts (har ju inga moppar längre....) av Linus till min studenklänning som håller på att bli klar. Den såg lite rolig ut nu, men blir nog great när den är klarre. Om två dagar är den klar, hoppas jag.

Nu ligger jag och väntar på att girlsen ska komma hem från stranden, fina och bruna som cookies. BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0