korv med stuvadpasta

Lite svensk feeling kan man faktiskt få här. Min halvätna stuvade pasta från igår. Liite gott!

Nu sitter vi iallafall i skolan. Det brukar ju låta så faktiskt, antingen sitter jag i skolan eller så ligger jag i min säng. Är iallafall nästan klar nu med den där sista (tror jag) uppgiften. Känns riktigt great faktiskt. Senare blir det stranden för att få på sig lite färsk sol.

Idag flyttar Linus in i en lägenhet i samma hus som oss. Så nu är vi alltså vi tre, Danne, Annelie och Linus i samma hus. Låter ju kalasbra det! Frågan är hur roligt det kommer vara att lämna det där om två veckor. Jag gissar på inte bra... Men nu har vi våra "semesterveckor" kvar. Så vi njuter på. TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0