kvällen . .



Jag och Denise lever på här på ön utan Mathildisen. Igår hade vi vår värsta kväll. Hahahah. Sjukt konstig men kul. Något vi sent kommer glömma. Idag mådde vi inte prinsesstårta precis men drog några timmar på stranden iallafall.

Nu längtar jag till ikväll när jag ska käka hot plate, kanske hur gott som helst. Men inte förns om 1½ timme.

På måndag börjar jag praktik på en förskola här nere. Ska bli grymt skoj.

Och snart är jag hemma i kalla sverige. Bara en månad kvar snart. Lite konstigt det där, ena sekunden känner jag att det kommer bli skönt att komma hem, andra sekunden kommer paniken. Som en gott och blandat påse ungefär.

Nu ska jag göra något heelt annat. Vad vet jag inte. HEJSIS

Kommentarer
Postat av: Evve

Är så himla glad för din skull frida att du är mitt i ett sånt här äventyr. Saknar dig massor!



Många Många Kramar

2010-01-23 @ 22:59:24
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0