nudelburk

Nu ligger jag hemma, alone i mörkret. Kikar på lite p3 guldgala på tvn och har just tryckt i mig en macka och en burk nudlar. Gött. De andra är ute och käkar. Jag var trött och inge hungrig så jag stannade home. Men dom kommer hem sen, hoppas jag. Och då tyckte jag de pratades om filmkväll. Precis som yesterday. Får se hur det blir med det.

Idag har jag åkt och letat bröd runt hela Koh Lanta känns det som. Det brödet jag brukar köpa är slut överallt och har varit det i över en vecka snart. Jag fattar inte. Vilka problemos va? Heh. De är typ det största problemet jag haft sen jag åkte hit. Känns skönt faktiskt.

Nej nu ska jag vila ögat en sväng, är grymt trött. HEJ

En dag i solen Mattan & Jag



Kommentarer
Postat av: ERKOT DUVET!

uppdatera mera råå!

vill du veta en sak? jag drömde att du kom hem inatt!!!! KUL VA? jag saknar dig här hemma i kalla suede bajsarov!!

2010-02-01 @ 13:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0