VILL INTE HEM



Ibland får jag verkligen panik över att vi snart åker hem. Vi har varit här ungefär halva tiden, och den tiden vi har varit här har sprungit iväg.

Jag tror ingen riktigt förstår vilket liv vi har här nere. Vi verkligen njuter. Skolan går bra, vi mår bra, vi träffar nytt folk och njuter av det. Tråkiga dagar finns inte ens på kartan här nere.

Att komma hem till sitt vanliga liv hemma i Sverige kommer kännas så grått efter den här tiden här. Men något jag ser fram emot när jag kommer hem är att få träffa alla som man annars har haft runt om sig nästan varje dag. Det är de som kommer göra att jag klarar av tiden hemma i Sverige.

Och med det säger jag hej då. Nu ska jag plugga. Sen leva vidare.



Kommentarer
Postat av: erkovich

vill du visstee!

2010-01-17 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0