say whuuut

Näää det här är för bra för att vara sant. Internet på rummet igen! Vad har hänt här borta? Fast när jag säger internet på rummet menar jag en enda plats i rummet, i hallen, på en byrå. GOGOGO!

Idag har jag hunnit med mycket fast klockan bara är halv11. Jag och Lenne var på pass imorse kl 7 sen gick vi hem och åt en mysfrukost. Vinkade precis hejdå till henne som trippade till jobb, själv börjar jag om en timme. Och vi har precis insett att vi inte är lediga tillsammans EN enda dag innan jul när vi åker hem. Aldrig nöjd i detta norgelandet. Har man inte jobb går man under, har man jobb men inte är ledig på bra dagar går man under. Tyyyp. Nee nu ska jag och mina träningsverkiga ben resa oss upp och tagga lite jobb. HA DE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0