Frulle

Har just slängt i mig lite frukost. Frukost efter julafton brukar oftast vara mycket goda med gravad lax, glöhyppor och om man vill, även lite risálamalta till "efterrätt" ; ) Nu har jag hunnit krypa ner i sängen igen, den är mjuk och varm och jag känner att det kommer bli en kamp att ta sig upp och göra dagen nyttig. Jag vill ringa Cillit, men jag tror hon sover, då blir hon sur, så jag väntar ca 5-10 minuter iallafall!

Nu ska jag kika Andra Avenyn. hejs..

image140
Det godaste på julbordet, yumyum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, det hade jag också velat ätit igår, men man skulle ju bli jävla sjuk!!

2007-12-25 @ 12:20:57
URL: http://nathalieringwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0