skoljobb överallt...

skola skola skola. Känns som att det ända jag gör om dagarna är att gå i skolan. Det är väl ungefär så det är också men jag börjar redan tröttna, efter tre dagar efter lovet dessutom. Idag presenterade vi iallafall våran praktikplats, Åhlens för Cillit och min del =) Mathilda fick vara med hon också eftersom hon var där efter oss. Gick väl sådär. Jag behövde gå en timme innan vi slutade idag för att hinna med min buss, så nu ska jag snart iväg och träna. Känns som det var länge sedan nu. Och kortet går ut imorgon även.. Får köpa nytt och ta nya tag! =)

image77
tycker inlägget vart så tråkigt, så jag livar upp det lite men en bild på klassen, oj vad livat det vart.. =)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hihi, ja inlägget blev verkligen livat tack vare bilden! :D Vi kanske har lika mycket skola du och jag, så vi kan gnälla tillsammans om du vill? ;) Hoppas det gick bra med träningen! Saknar dej.. Puss å kram

2007-11-07 @ 17:51:16
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0