snöflingor för hela slanten

Hemkommen och nyduschad nu då. Ska börja skriva lite om min engelska bok och ta ut 25 svåra ord också, skynda skynda. När jag tog min jacka efter träningen var mitt rosa band borta, kanske någon lortgris som varit där och tagit det,  who knows... Den vanlige instruktören var sjuk idag, så det var en annan tjej med en helt annan dans. Lite svårt var det och jag hoppas den vanliga blir frisk till nästa gång.

Imorse när jag kom in till Sandviken var det snöö =D Jag gick hela vägen till skolan och försökte att inte ramla på den hala backen. När jag väl var framme utanför skolan lyckades jag halka till på isen tre gånger under 10 sekunder. Lika förvånad blev jag alla gånger också, haha. Härligt med lite vit snö istället för det gråa tråkiga färgerna, men tyvärr så har snön regnat bort, iallafall i Gävle..

Nej nu plugg. Todelo!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0