Lars Winnerbäck lyssnande i väntan på falukorv


Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäcks nya skiva. Passar utmärkt nu i hösten. Och tiden går fort, snart 20 November, och då tar jag mitt pick-och-pack + Nathalie med mig (eller hon tar med mig) till Västerås, Nathalies hemstad, för att kika på honom. Längtar riktigt mycket. Men den som väntar på något gott ... =) Har ju faktiskt sett honom en gång redan. Men en gång är för lite, honom bör man se om och om igen, eller jag bör det!

Vart ingen tripp till Sandviken iallafall. Hade inte den orken i kroppen. Så nu sitter jag och väntar på att mamma och Kenta ska komma hem så jag får lite mat. Idag blir det falukorv i ugn, mums. Får se om jag orkar gå en liten kvälsspromenad senare också. Måste verkligen byta ut min runda, den börjar bli tråkig nu.

Imorgon får jag tillbaka min väska. Det är så att ofta, väldigt ofta, när min familj har varit hemma hos mormor och morfar har vi en tendens att glömma saker. På julen är det ofta den årliga julblomman vi glömmer. Men den här gången var det min tur. Efter ca 30 minuters bilåkning kommer jag på att min väska med alla mina vardagliga grejor i, smink, nycklar, hörlurar, skor, kläder m.m, står i deras hall till ingen nytta. Men eftersom mormor och min moster Tina ska till Cypern imorgon så åker dom förbi Gävle och Evve får då möta dom och ta min väska, som sedan hämtas upp av mig efter jobbet. Så enkelt och bra gick det tillslut!

image10
Lars Winnerbäck. Me like =)


image11
Nathalie under våran Lars Winnerbäck kväll i somras =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska se honom i stockholm i november. Visst är han bra.

2007-09-30 @ 18:42:50
URL: http://fotbollen90.blogg.se
Postat av: Frida

Då förstår du längtan alltså ;)? Han är riktigt bra !

2007-09-30 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0