dagens fynd

Nu sitter jag och lyssnar på Death cab for cuties. Det var alldeles för länge sedan deras musik nuddade mina öron. Idag är det iallafall världens mysigaste vårväder ute! Jag blir så glad så glad för det. Jag, Nathalie och Cillit gick in till stan efter skolan och köpte oss en varsin glass som vi smaskade på i vårsolen. Idag har jag även fyndat, rejält. Var in på Åhlens i Sandviken och dom håller ju på att slå igen, så 70% på allt var det. Kom hem med en bikiniöverdel, bh, trosor och en film. Min älsklingfilm tillochmed! Stockholm Boogie. Så nu vet jag vad jag ska göra med min onsdagskväll.  Allt detta vart endast 101kr! Egentligen skulle det bli runt 500. Det var ju bra. Men nu måste jag spara på mina pengar faktiskt. Längtar tills sommaren kommer. Då kommer jag simma i mina tiokronor (växlar in lönen till mynt). Då kommer jag känna mig som Joakim von Anka. Haha. Vi får se hur det blir med det där egentligen. Men tagga Peace&Love iallafall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0