Rensa kyckling

"Jobbet" idag var som igår. Fast idag hade jag mer bekvämare skor på mig, tackar gudarna för det! Idag har jag hjälpt mycket äldre tanter och det är faktiskt lite småkul, särskilt när man kan hjälpa dom. Kom hem till maten som stod på bordet och hamnade sedan här. Ska kanske kila iväg till Jennifer senare om det inte blir för sent innan hennes besök åker. Måste även fixa min kycklingsallad tills imorgon. Jag hatar att rensa kyckling. Det är inte härligt att gräva och slita i en kropp som ligger och är stekt. Men det är ju gott iallafall! Iddag är det 1 april och jag har inte blivit lurad än, jag vill bli lurad! Kan ingen lura mig?

Nu ska jag gå och göra kycklingsalladen som jag kommer få sitta och äta helt ensam imorgon vid lunchen (precis som idag). Undra om dom inte tycker om mig? Hm. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0