Skratt

Sista dagen idag. Skönt på ett sätt, men ändå inte.  Fick iallfall 300kr presentkort. Tror jag ska köpa myströjan som ser väldigt mysig och skön ut. Efter att dagen var gjord åkte jag mot Magden. Vi har spenderat våran kväll i sandviken hemma hos Martin. Klättrat på en tegelvägg har jag gjort. Det gick bra ända tills jag sträckte höften. Vi gick en tur till mcdonalds där vi fick massvis med mat, for free. Gratis är gott. Jag och Magden hade en skratt-tid och jag kom på hur kul det är att skratta egentligen. Man blir så glad av det att man tillslut inte kan sluta för det är så fult att skratta. Det var kul. Med det säger jag godnatt, och glöm inte att skratta lite innan ni lägger er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0