Valbo

Idag har jag hunnit göra mycket. Allt förutom att plugga har jag hunnit. Imorse åkte jag och mamma in till Valbo och där fick vi lite saker köpta. Vi åkte in för att köpa ett diskställ och kom hem med mycket mer än bara ett diskställ. Men vi hittade ett sånt också, haha. Efter att vi var hade varit i Valbo i flera timmar tyckte vi att det räckte så vi åkte hem. Vi bestämde oss för köra en månad utan pasta, bröd, potatis o.s.v så vi åkte och storhandlade på Ica Maxi. Och det vart också mer än vad vi trodde. Innan allt var slut hade vi handlat mat för 900 kr, och vi som bara skulle handla lite mat till veckan, haha. Var ner en sväng till förådet och plockade upp alla sommarskor. Vad många det var som jag helt glömt bort. Kändes nästan som att alla skor var nyinköpta :P Ne, nu ska jag försöka leta på min tvdosa så jag kan byta kanal på tvn.

image307
Det som följde med mig hem för dagen. Bikiniöverdelen köpte jag på Åhlens i Sandviken för någon vecka sedan för 29kr. Det gillar vi! Färglatt vart det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0