dator, snart nära mig.

Sitter och lyssnar Hoffmaestro och njuter med mina öron. Tänker tillbaka på deras crazy framträdande den regniga sommardagen, som för övrigt inte var för så länge sedan. Imorgon ska jag beställa min dator, äntligen!! Skönt att få ha en egen bärbar, bara minmin. Som jag betalar själv också, det var det som var det tråkiga med den här historian. Men jag har ju jobbat och slitit så något roligt måste jag ju få köpa. Försökte just ringa till Nattsen och prata, hon rabblade på i 170, jag hann höra, "telefon, batteri, tågstation, ringer sen". Imorgon så ses vi iallafall, Västeråstjejen och jag, + alla andra i min trevliga lilla klass.. Nu ska jag gå och dricka lite blodapelsin och sen ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt, skolan från 8-17. Känns kul? Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0