Lika glad för det är jag

Hej alla söta, fula, fina, skabbiga, underbara och helvetes folk. Nu sitter jag hemma med regnigt hår, liknar en blöt hund med långra håriga öron (det regnade när jag gick). Ska snart hoppa in i duschen och fräsha till mig lite, sen ska jag och mamma kanske åka på upptäcktsfärd. Ikväll ska jag hem till Jennifer i Åshammar. Vi kanske ska på upptäcktsfärd imorgon. Den som lever får se. Iallafall så känns den första riktiga sommarlovsdagen rätt så bra faktiskt. Började fint. Solen sken. Nu är det regn men skit samma. Jag är ledig och livet leker på rätt bra. Nu ska jag gå och trycka i mig massa daim som jag fått av mammsen. Tjo.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vetu? Jag har hittat kvittot till din klocka!

2008-08-11 @ 22:49:30
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0