Unibet Hits

Ne, inge Storvik vart det idag då. Pappa skulle jobba över och sedan iväg på något möte av nå slag. Han skulle tydligen jobba över hela veckan förrutom imorgon. Men imorgon ska jag till I-flisa så då är jag upptagen. Imorogn blir jag bjuden på mat även, skönt det istället för massvis av kakor. Jag brukar ju faktiskt vara rätt hungrig när jag kommer hem från skolan, och äta sig mätt av kaka är väl egentligen ingen höjdare. Även fast det kasnke var drömmen när man var mindre ; ) Igår dunkade det ner något i brevlådan. Jag fick Unibet Hits 10, haha. Har inte hunnit öppna och lyssnat ännu. Nej nu ska jag äta frukost/lunch =)

Hörs!
image200

Kommentarer
Postat av: nicholeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

den ska jag skicka efter på dirris

2008-02-14 @ 15:52:19
URL: http://nicholez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0