Pepparkakshusätande

Idag var första skoldagen. Den var seg, tråkig, tröttsam och uttråkad. Jag längtade bara hem till min säng hela dagen. Nu har allvaret börjat igen, blä.

Nu sitter jag och kikat vänner och käkar pepparkakshus (förlåt Nathalie men det såg så frestande ut, + att julen måste ut nu) Det är lika gott som det såg ut. Har just kommit hem från Step Up också. Det var riktigt riktigt härligt. Men lite för mycket folk nu så här efter nyår, haha =)

Nej nu ska jag kika på det bästa, vänner. Hejs!

image154
Smaskigt ? =)

Kommentarer
Postat av: Nuttsus

USCH FÖR DIg!!! DEt var vårat hus frida, och lasses... Du kan åtminsTone ta med en polkagris åt mig!!! GOD NATTT I tårar..!

2008-01-08 @ 22:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0