Glad påsk

Igår åkte mamma iväg till Kenta så jag fick mitt påskägg redan då, mitt jätteägg =) Så jag antar att  denna helg kommer jag sitta med ägget i knän hela tiden och trycka imig godis, härligt. Igår åkte jag in till Magda och Martin. Käka chirre och kikade på någon kinesfilm gjorde vi. När jag skulle hem hade tydligen mitt busskort gått ut så jag fick övertala busschauffören i några minuter innan hann gick med på att jag fick åka med iallafall, det var ju sista bussen för dagen. Tack för det.

Min dag har just börjat eftersom jag vaknade för bara ett litet tag sedan, jag trodde kl skulle vara ca 8-9 men icke. Har ingen aning om vad som ska göras idag. Men nu ska jag äte frulle. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0