stockholm

Nuu har jag kommit hem från dagens utflyckt. Den började då med massa, massa och massa McDonalds prat. Efter ca 2 timmar var det dags för deras mat. Och vi var hungriga! Det var rätt soft att få mat av dom. Nathalie utnytjade erbjudandet rejält. Herregud, jag förstår inte hur en sån liten människa kan få plats med så mycket mat. Men det är bra! ! haha. Sen vart det lite shopping på stan. Vart lite smått och gott handlat. Nu har jag just ätit fil och bär. Fil spillde jag i sängen också, mys. Sur fil. Nu ska jag faktiskt måla min naglar sen ska jag sova. Hejråå.

(här tänkte jag lägga ut en stockholmsbild men det vill itne funkar, tyvärr.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0