mitt godnattinlägg

Nu har jag alldeles nyss druckig upp min varma choklad med grädde och kanel. Den gjorde jag helt på egen hand. Den såg riktigt god ut, den smakade gott också. Vilket var självaste poängen med den. Efter att jag druckit upp den fick jag världens svettattack. Var som att chokladen sipprade ut ur varenda del på kroppen, jises.

Nu sitter jag med världens huvudvärk också. Vet inte om det är sjukvärk eller annan värk. Kanske synen, vem vet. Imorgon ska jag försöka komma ihåg/orka boka syntest. Tänkte klicka hem linser också, men min plånbok vill inte det. Så istället kom jag på att jag kan skriva upp dom på min "Önskelista 2008". Ja, jag har faktiskt börjat med en sån. Det är ju faktiskt mindre än 2 månader kvar nu!

Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på High School Musical 2. Den tredje vill jag se på bio. Undra om jag får med mig någon. Jag vill helst inte inviga min gå-själv-på-bio händelse ännu. Den får vänta tills jag är 30+ och vilse i mitt eget liv.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0