En helt vanlig dag

Den första skoldagen är den segaste. Onsdagar är inte min favoritdag. Många lektioner som gör en mycket mer än bara trött. Idag har vi kommit någon vart med UF iallafall. Sköntde. Efter planering tog jag, Cillit och Nattsen en fika på Mix (som har ryckt upp sig, äntligen!). Nu snart ska jag dra och träna sen blir det slappkväll. Tagga. Nej visst ja. Måste plugga historia för på fredag är det läxprov, yes! Sen borde jag läsa i min engelskabok också eftersom det inte är så långt kvar tills den ska vara färdigläst, hua. Skolan har knappt börjat och jag känner mig överproppad med saker, fast jag överdriver rätt så mycket. Faktiskt ofta, jag tycker det blir roligare så. Lite krydd gör ju vardagen bara roligare, eller? Sluta skriva skit och gör något nyttigt skulle jag vilja säga nu, så det gör jag. Hejråå.


Idag hittade jag och Natta den här filuren. Hon stod själv i hörnet och dansade med sin choklad i handen.
Någon som kan se likheten? Den som gör det vinner en choklad av cilla. På riktigt.
Och nej Natta, du får inte svara.


Kommentarer
Postat av: erika

hon speglas i fönsterglaset på dörren? ;)

2008-09-04 @ 21:01:33
Postat av: N - vetaren

åååh, du är så dålig!!! LOSER erika, haha

2008-09-05 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0