Hur får man sin vilja igenom?

För ett tag sedan hade jag laddat upp för 22.22 så jag kunde få önska mig något rikigt behövligt. Självklart missar jag det med en minut, damn. Vilket problem! Får väl istället kika ut i fönstret och hoppas på att jag ser stjärnfall, kanske knäcka en kaka och hoppas på tre bitar, eller varför inte bara skita i alla dessa saker. Mina önskningar går väldigt sällan i uppfyllelse. Jag får kanske prova be till Gud eller något sådant religiöst istället, undra om Gud hör folk som inte är döpta också, eller om våra böner får stå och köa. Folk som är döpt kanske har någon slags VIP. Isåfall kanske det tar flera ljusår innan min bön kommer fram. Jag börjar bli trött. Det brukar oftast märkas rätt så bra. Nu är ett sånt tillfälle.. Snark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0