Myskväll med mat

Freedag, shalalalala!!

Hej. Idag började dagen med en promenad med Nattsen. Sen har den gått på rätt så bra. God mat var det. Jag gillar god mat. Tycker det blir roligare att äta då. Fast i och för sig så tycker ju jag allt är gott, förutom lappskojs. Strunt i maten nu. UF börjar ta fart. Känns skönt att vi kommer någon vart med det här. Var och pratade lite om tryck och så idag. Snart så!

Ikväll ska jag äta på bjudmat hemma hos Evve och Oskar. Myskväll blir det. Mysigt hah? Yes. Imorgon ska jag åka hem till Nathalie och äta tårta. Sen så drar vi nog hem till Cillit Bang på partaj =)


Jag livade upp duschen efter idrotten. Kul va? PunkFrida


Natta har köpt nya tuttar. Äntligen gummzi!


Per underhöll oss idag. Han berättade en trevlig historia. Hahaha. Nyfiken nu va?


Jag och min massör Tjossan =)


Kommentarer
Postat av: lovski

Men fiffi, är du king eller? :)

2008-09-05 @ 17:45:10
URL: http://lers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0