vart är min vilotid?

Sitter och är ungefär lika trött som den lilla ungen på reklamen för volvo v70. När man liksom sitter och verkligen försöker hålla ögonen öppna men dom stängs ihop som två garageportar, bahm! så är dom nere. Har precis slängt i mig mat som mamma lagat, mums. Tänkte att jag skulle iväg och träna. Men just nu funderar jag på om jag skulle ta en promenad istället.. När jag kommer hem från något av det ska jag iallafall plugga plugga plugga!! Jag hinner verkligen inte att göra något efter skola/praktik. Känns som att livet är väldigt ihoppressat just nu. Allt ska planeras med tider, man kan inte bara leva, som man egentligen borde kunna göra när man är 17 år.

Nu ska jag chilla lite, sen blir det något annat. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0