Team Sinikka

Hallops.

Imorse upptäckte jag den trevliga nyheten att vi äntligen fått matersättningen. ca 700 kr rikare vart jag vilket jag inte tackar nej till. Ut på stan för att hitta något bra men nej, icke sa nicke. Imorgon kanske. Ikväll ska jag o träna, utan Jennfis? Japp, tur att jag kan gå själv.. Idag kom Kristin hem (äntligen är team Sinikka helt!!), vi sitter och stickar i soffan, en varsin mössa. Min ska bli randig med alla möjliga färger.

Nu ska jag sjunga lite soulmate (utan min annsen :( ) tjingtjong


slänger upp en bild på mina snygging glasögon. Jag kände att jag ville ha ett par diskreta!

Kommentarer
Postat av: Kristin

TEAM SINIKKA! :D Hoppas du vill sticka lite mer sen när du kommer hem. Tycker att din mössa ser lite kylig ut än så länge ;) Kram!

2009-02-03 @ 19:29:58
URL: http://rufstufs.blogg.se/
Postat av: erkan duvet

SNYGG TJEJ!

MSN KANSKE?

2009-02-03 @ 20:53:38
Postat av: Annzor

SOM ja sjunger med dig! fast på andra sidan skärmen!! Ny skiva nu dock,men har en ny guldlåt som ska "stickas" fast i din skalle (för att inte känna mig allt för utanför i denna bloggdebatt) ;)

2009-02-04 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0