:D

ojojoj vilken långhelg jag haft. Kan säga att den började i onsdags. Och den har varit perfa på alla sätt och vis. TACK alla tjejer som gjort mina dagar KING.

Idag har jag dock jobbat. Och nu har jag slängt ut alla bilder så jag slipper tjat nå mer ;) Imorgon ska jag upp tidigt för att dra till körskolan. Pepp? Nej. 06.30 går min buss. Måste alltså kliva upp 05.30. Vilket jag inte gjort sen skolan var igång. BLÄ.


1 juli Kharma

2 juli Tant Grön

Hänger på tanten

3 juli häng innan Kharma

3 juli här ville dom sova... Det är även så här den roliga filmen ser ut.. HAH




Kommentarer
Postat av: erika duvet

du vet vad jag tänker, eller gör? imorgon!!!!!!!!!!!!1

2009-07-05 @ 23:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0