RÄNTA VAD?

Hola amigos.

Idag drog jag och Jennifer till Media Markt för att lämna in min telefon som har strulat sen första dagen. Kul mja. Vad fick jag med mig hem undertiden då? Jo, en Nokia från 1997, tyyyyp. Tur jag har min oldie kvar.

På vägen hem satt jag och åt upp en hel ask med körsbärstomater, som det var gott. Det var Jennifersens fel som lurade mig att köpa dom. Så nu har jag ont i magen.

Har just kommit ur duschen efter att ha gått på prommis och även hämtat ut H&Mpaket. Och nu inser jag att jag dragit på mig nå jäkla konto där jag betalar ränta på mitt köp och blablablablabla. Fattar nada, det jag fattar är att jag inte fattar hur jag ska kunna betala mitt jäkla köp. HELP ME.

Nu ska jag lägga mig med mitt nya vaniljljus och försöka sova. GREAT JUU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0