matematik eller ej ..

vart inte till att åka till mammsen i helgen då tågen gick lika bra som jag är på att sjunga singstar..
men istället så kom mamma hem en dag och vi hyrde film och åt god mat med efterrätt och en massa candy :)

Idag har jag kört lite bil som jag inte gjort på en månad. Kändes ungefär som när jag och mamma var ute och övningskörde förut. Jag får passa på att låna bilen medan hon är hemma!

Snart ska jag hoppa ner i min säng och sovasova innan matten imorgon. Funderar mer och mer på om denna kurs är något som jag kommer orka lägga min energi på. Särskilt när jag tänker på att jag måste klara av den själv i tre månader. Med tanke på att jag inte fattar något med den lärare vi har tror jag heller inte jag klarar den själv.. Men vi får se.

GODNATTSOS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0