vicka där, åla här

Heej.
He-eee-ej
eller kanske heheheeej.

här sitter jag i min nougatsoffa efter en bilfärd med mig själv och, ja mig sjäv. Var ju inte igår om jag säger så.
Det var heller inte igår jag fick mat på bordet efter en lång kämpig dag. Men IDAAG!

Idag har jag dansat aerobic dance. I'm so proud. Även jag kan. JAG KAN.

Nu blir det trycka i sig lite (natur)godis, känns mycket bättre än just godis, och kika på tv med min mami som är hemma över dan, kvällen, natten.

TJARÅ
hejpa
hejdårå...
ne du får lägga på, ne du först....
? hiewhiwew

såhär skulle det se ut om jag och erika var ett par med barn i magen.

Vi är dock inget par med inga barn i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0