2 månader kvar i värmen



Jag lever bra här borta i värmen. Längtar inte hem ett dugg. Vill inte åka hem. 2 månader kvar. Tiden bara springer iväg för oss. Men jag får njuta av tiden som är kvar istället :)

Idag har vi alla haft telefontid med folket på hemmaplan. Vi har köpt telefonkort till mobilen som gör att vi kan ringa billigt hem till fasta telefoner. Så mamsen fick sig ett överraskande samtal vid frukostbordet. Skönt att höra rösten eftersom vi knappt hörs på en månad. Annars idag har vi haft en halvdag på stranden tills det kom massa regnmoln- Så vi drog oss hem istället. Skönt med sånna dagar ibland också.

PhiPhi på nyår var greatans iallafall. Mer om det kan ni se på face eller kohlabloggen.

Nu ska jag göra annat. Plugga lite maybe. Trots lov pluggar vi på här borta, skönt att ligga före när det gäller sånt. Så nu kanske det blir lite Affärskommunikation Engelska. Finns ju en del att göra.

HEJDÅ!




Kommentarer
Postat av: anna lytter

Skönt att höra att du trivs och har det bra där borta!! Vilka härliga bilder ni lägger ut:) Man blir ju lite sugen på thailand om jag säger så.. Ha det jättebra gumman-Frida och var rädd om dig, ha så jätteroligt tillsammans! Många kramar från syster-yster anna

2010-01-14 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0