Allt proppat inför jul..

Ååå Andra Avenyn (söndagens höjpunkt) var bättre än vanligt denna gång, ojoj nu måste jag vänta en hel vecka! Sitter här och huvudvärken bara värker mer och mer efter allt jag kommer på som måste göras denna vecka, både skola och fritid är uppbokad. Två redovisningar, ett prov, ett glostest och det är då mycket på bara fyra dagar tycker jag då själv.
Hade ju tänkt träffa Anna innan jul också, men eftersom både hon och jag har saker bokade hela tiden finns det ingen tid, särskilt inte nu innan jul och allt. Men vi får hoppas på att vi ses innan nästa år iallafall.. =)
Egentligen tänkte jag sova tidigt inatt, men ajg känner att det här är en sådan kväll då jag inte kommer somna förns sent inatt, typiskt! Men då får ajg ta den tiden till at plugga plugga istället!

Hej då käre helg, du har varit skön och lugn. Sen så välkomnar jag en stressig vecka 51 som är på ingång, hejhej!


Anabanana =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va söööt du är gumman! Jaa! lätt innan nästa år! Annars dör ja :O å kanske är till å med pepparkaksdegen på rea på ica då ;)

Hör av dig gullet ;)
pusss Gorrr

2007-12-19 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0