glääääns över nattas hand

Idag är det lucia, alltså var vi på luciafirande i kyrkan imorse med skolan. Efter massa sång gick vi till skolan och vräkte i oss tomtegröt med julksinka och pepparkakor! Efter skolan ska jag hem till min mammsi och baka grekiska julkakor som vi ska bjuda på under våran redovisning imorgon. Får se hur jag lyckas med dom, men jag antar dom kommer bli king-goda.

Igår när jag kom hem från skolan tänkte jag sätta mig vid datorn en sväng, men icke sa nicke. Den vill fungera ungefär lika mycket som en björn vill röra på sig i ide. A med andra ord är den kaputt, trasigo, paj, ur funktion. Så hejdå alla kära bilder, filmer, musik mm. Men om man har riktig tur så kanske vi ser varandra igen.

För att muntra upp det hela kan ni kika på denna ljuvligt fina dans som jag var med i för ett tag sen, även mina 3 vänner, kika! http://www.elfyourself.com/?id=1354084483..

Trainee - ett e = Traine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0