kakbak är en smaksak

Nu står mina grekiska kakor i ugenen och väntar på lite färg, som för övrigt jag också skulle behöva. Degen var riktigt god och jag hoppas kakorna också smakar bra =) Efter kakbak ska jag ta att färga det råttiga hår jag har på huvudet. Jag gissar på att det kommer bli mörkare än vad jag vill, men thats it!

Efter skolan gick jag och mamma till brända bocken och slängde i oss lite maad. Den satt bra i min mage och jag gick nöjd hem till mitt hem.

Nej nu ska jag inte sitta här och slösa tid. Kanske kommer en bild på mina vackra kakor sedan..

p... =D


Kommentarer
Postat av: Kristin

Om du lyckas så kan du ju spara en kaka till mej, så kommer jag och äter upp den på måndag ;P Snart är jag hemma!! Puss

2007-12-13 @ 20:53:36
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0